FANDOM

13 Ağustos 2016 SEZÖ Darbe Girişimi, Total Warcılar hükumetine karşı yapılan başarısız bir darbedir. Sezerci Terör Örgütü elebaşı Sezer Polat, gruptaki birçok gönderiyi spamlamıştır. Bu olaylar yaşanırken uyumakta olan Bey ve Halifenin uyandırılmasının ardından darbecilerin gruptan banlanmasıyla asayiş sağlanmıştır.

Darbe Spamı: Edit

Sayın TW Üyeleri Saat 03.00'da İhtilal Yapmış Bulunmaktayım. ORİENTAL EMPİRES TR SAYFASINI ELE GEÇİRDİM Ve Hıyanetsiz,.Çıkarcı Adminleri Banladım. İhtilalimin Sebebleri Şunlardır: Grubun yöneticilerinden olan Ertuğrul Keskin haysiyetsiz olup kendini beğenmiş bir insandır. Tarih Grubumu açmadan önce aramız iyiyken ben grubu açtıktan sonra aramız kötüleşti ben bunu söylediğimde verdiği cvp şuydu: Yine bizim üyeler diye cvp verdi. Ancak . grubumuzun 210 üyesi varsa bunu 80'i Buradandır onların 40 ile zaten önceden tanışıyorum başka gruplardan. O diğer 40'ıda yakın arkadaşımdır. 2. Sebeb ise şudur: Bugün Youtube kanalımı açtım.Boran beye dedim ki 3video çektikten sonra atarım abi bakarsın beğenirsen loncaya eklersin dedim oda tamam dedi ama ben bahsettim ona son olan olayları dedimki ona aramız biraz kötü oldu galiba tarih grubu açtıgımdan oda dediki grubun desteğini kazanman için ilk önce kazanman gerek. Oysaki bir sürü tarih grubu açıldı Sadece Benim ki mi Sorun Sayılıyor Bu ayrımcılık değilde nedir Bu gün Bana yapılan Yarın sizlere de Yapılır. Diğer Bir Sebebim ise. 32nbl Klanında olduğum sıralarda yapılan bir paylaşımda kendi fikrimi sundum Ancak kendi fikrim beğenilip onların fikri hoş karşılanmayınca benim Kendileri Kötülediğimi önere sürdüler. Buradakide Kişinin fikirlerine yapılan bir baskıdır. Bu baskı çoğu kişiye uygulanmaktadır. Asıl Amaçları loncaya girmeme karşı olmalarıdır. Bu Sebebler Doğrultusunda İhtilal Yapmış Bulunmaktayım. İhtillal Hayırlı Olsun. YA BATARIZ YA ŞAHLANIRIZ.

Also on FANDOM

Random Wiki